گل پیچ GolPich

بارندگی در اغلب نقاط كشور، دمای 43 درجه در اهواز

بارندگی در اغلب نقاط كشور، دمای 43 درجه در اهواز به گزارش گل پیچ سازمان هواشناسی اعلام نموده امروز در استان های واقع در نواحی جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.



مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: امروز یكشنبه در استان های واقع در نواحی جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غرب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیشبینی می شود كه شدت بارشها در كرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی خواهد بود.
احد وظیفه اضافه كرد: فردا دوشنبه علاوه بر مناطق یاد شده بارش در جنوب غرب، مركز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز، كرج و تهران ادامه خواهد داشت. شدت بارش در چهار محال و بختیاری، شمال فارس، غرب كرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.
مدیر كل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور اظهار داشت: روز سه شنبه بارش به جز جنوب غرب و غرب در اغلب مناطق كشور ادامه خواهد داشت. روز چهارشنبه بارش ها در نوار غربی كاسته می شود و در سایر نقاط كشور ادامه خواهد داشت و روز پنج شنبه هم بارش پراكنده برای مركز، سواحل و دامنه های البرز و برخی مناطق شرقی كشور پیشبینی می شود.
هوای تهران امروز صاف، اوایل شب افزایش ابر، گاهی وزش باد و شب نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد پیشبینی شده و فردا نیمه ابری در بعضی ساعات ابری و بارش پراكنده و گاهی وزش باد شدید اعلام شده است. روز سه شنبه در بعضی ساعات شاهد رگبار باران و گاهی وزش باد شدید خواهیم بود.
دمای هوای تهران ظهر فردا به ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید. امروز اهواز با ۴۲ درجه، شهر گرگان با ۳۷ درجه و ساری و بوشهر و بندرعباس با ۳۶ درجه سانتیگراد بیشترین دمای هوا رابه خود اختصاص دادند. دمای اهواز تا روز سه شنبه به ۴۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

1398/02/31
15:48:18
5.0 / 5
4513
تگهای خبر: باد , بارش , بارندگی , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل