گل پیچ GolPich

ایران گرم تر می شود

ایران گرم تر می شود گل پیچ: مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی از استقرار هوای گرم تابستانی در كل كشور آگاهی داد و اظهار داشت: دمای تهران فردا (25 تیرماه) به 42 درجه سانتیگراد می رسد.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینكه امروز (۲۴ تیر) در سواحل دریای خزر شامل استان های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش خفیف رخ می دهد، اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز واقع در استان های قزوین، البرز، تهران، سمنان، استان های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، رگبار پراكنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا (۲۵ تیر) در استان خراسان شمالی و دامنه های البرز در استان های قزوین، زنجان و برخی مناطق استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار موقتی دور از انتظار نیست.

مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی اضافه كرد: طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق استان های هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب كرمان و غرب اصفهان در پس از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی رخ می دهد.

وظیفه با اشاره به اینكه در ایام چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیر) در غالب مناطق كشور جوی آرام خواهیم داشت، اظهار داشت: از امروز (۲۴ تیر) تا اختتام هفته روند استقرار هوای گرم تابستانی در كل كشور و افزایش دما در استان های ساحلی خزر خواهیم داشت.

این كارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه طی سه روز آینده در شرق كشور خصوصاً منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاك و كاهش دید افقی پدیده غالب خواهد بود، اظهار داشت: در این مدت در جنوب استان های سمنان، تهران و برخی نقاط استان های یزد، اصفهان، قم و مركزی در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود.

به گفته وظیفه امروز (۲۴ تیر) مناطق مركزی و شرقی خلیج فارس و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ تیر) آسمان تهران كمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می شود كه دمای تهران فردا در گرم ترین زمان به ۴۲ درجه سانتیگراد و در خنك ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد. همین طور دمای تهران در روز چهارشنبه (۲۶ تیر) ۴۲ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.





منبع:

1398/04/24
14:48:25
5.0 / 5
4340
تگهای خبر: باد , بارش , خاك , دما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل