گل پیچ GolPich

برگزاری كنگره ملی حفاظت و بیماری های حیات وحش در آذر ماه

برگزاری كنگره ملی حفاظت و بیماری های حیات وحش در آذر ماه به گزارش گل پیچ كنگره ملی حفاظت و بیماری های حیات وحش ضمن بررسی وضع موجود، چالش های حوزه حفاظت و بیماری ها را بررسی و راهكارهای عملی در جهت ارتقای نظام مراقبت در حیات وحش، عرضه خواهد نمود.



به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، نخستین كنگره ملی حفاظت و بیماری های حیات وحش با تاكید بر چالش ها، نیازها و راهكارهای حفاظت و نظام مراقبت در این عرصه و هم نقش آن در سلامت واحد، در آذر ماه سال جاری توسط پژوهشكده محیط زیست و توسعه پایدار، صندوق ملی محیط زیست و سازمان حفاظت محیط زیست با همكاری سازمان ها، مراكز علمی- پژوهشی و سازمان های مردم نهاد مرتبط، برگزار می شود.
محمود مرعشی، سخنگوی دبیرخانه كنگره، مهم ترین اهداف برگزاری كنگره را تبادل نظر و بررسی چالش های موجود در زمینه حفاظت، بهداشت و مدیریت بیماری های حیات وحش و ارتقای همكاریهای بین بخشی در پیشگیری و كنترل بیماری های مشترك، دانست.
مرعشی اضافه كرد: جلب مشاركت صاحب نظران و آشنایی با شیوه های نوین آموزش و پژوهش در حوزه حفاظت و بیماری های حیات وحش و بهره گیری از دانش و تكنولوژی های جدید و همینطور عرضه راهكارهای نظام مراقبت در كنترل و مدیریت بیماری های حیات وحش را از اولویت های كنگره است.
وی، بیماری های حیات وحش (رخداد، پایش، مراقبت)، سلامت واحد و حیات وحش با رویكرد بیماری های مشترك، نقش و مدیریت بهداشتی مراكز نگهداری حیات وحش و امداد و نجات و مدیریت بحران در حیات وحش را همچون محورهای اصلی این كنگره برشمرد.
مرعشی اضافه كرد: نقش تغییرات اقلیمی بر بقای گونه ها و زیستگاه ها، عوامل تهدید و اثرات متقابل انسان و حیات وحش، گونه های مهاجم و رها شده و اثرات آنها بر محیط زیست، روش های نوین حفاظت از حیات وحش از دیگر محور های اصلی این كنگره است.
مرعشی درباره چگونگی كسب اطلاعات از جزئیات این كنگره خاطرنشان كرد: صاحبنظران و علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.wildlifedisease.ir رجوع و آخرین اخبار و جزئیات كنگره را دریافت نمایند.


منبع:

1398/04/25
16:00:03
5.0 / 5
4394
تگهای خبر: باد , بحران , بهداشت , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل