گل پیچ GolPich

آسمان بیشتر مناطق كشور صاف است

آسمان بیشتر مناطق كشور صاف است به گزارش گل پیچ مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش پراكنده در جنوب كشور اظهار داشت: در سایر مناطق كشور آسمان صاف است.



احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: طی دو روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناكی همراه با بارش پراكنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب و شرق فارس رشد ابر و رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیشبینی می شود.
وی در ادامه اظهار داشت: از روز شنبه ( ۲۹ تیرماه) تا اواسط هفته آینده آسمان صاف و تداوم هوای گرم تابستانی در كل كشور انتظار می رود. همینطور رشد ابرهای همرفتی در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان در پس از ظهر و اوایل شب ادامه خواهد داشت.

مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اضافه كرد: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق كشور بخصوص در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاك رخ می دهد و شرق دریای عمان مواج پیشبینی می شود.

وظیفه در انتها اظهار نمود: آسمان تهران فردا ( ۲۸ تیرماه) صاف در پس از ظهر همراه با وزش باد پیشبینی می شود. بیشترین و كمترین دمای این روز ۴۱ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت شنبه (۲۹ تیرماه) صاف تا كمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم ترین زمان به ۴۱ و در خنك ترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد می رسد. گرمترین شهر كشور اهواز خواهد بود كه دمای هوا در روز جمعه و شنبه در گرمترین زمان به ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد.

به گزارش گل پیچ به نقل از ایسنا سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای آورده است: «رشد ابر همرفتی و رگبار موقتی گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادشدید ظهر فردا (۲۸ تیر) در جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان وجنوب سیستان و بلوچستان تا اوایل شب پیشبینی می شود كه باعث وقوع صاعقه، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و شكسته شدن درخت ها خواهد شد. بنابراین به هموطنان سفارش می شود از تردد و اسكان در كنار مسیل ها و رودخانه ها به جهت جاری شدن سیل و از تردد و اسكان در مناطق مرتفع و كوهستانی این مناطق به جهت وقوع پدیده صاعقه اجتناب كنند.»




1398/04/27
18:15:00
5.0 / 5
4398
تگهای خبر: باد , بارش , تردد , خاك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل