حضور نمایندگان ایران در نشست کمیته اجرائی پروتکل مونترال گل پیچ: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیته اجرائی پروتکل مونترال و نشست اعضاء پروتکل در مقر برنامه محیط زیست سازمان ملل حضور بهم رساندند. به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضاء کمیته اجرائی پروتکل مونترال است که در این کمیته اجرای تعهدات کل اعضاء پروتکل ارزیابی شده و به نشست عالی رتبه اعضا جهت تصمیم گیری ارسال می شود. سازمان محیط زیست به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران یکی از اعضاء پیشرو در انجام تعهدات پروتکل مونترال و کنوانسیون وین است و همیشه بطور فعال در جلسات تخصصی و نشست های تصمیم گیری حضور دارد. همین طور در نشست عالی رتبه اعضاء پروتکل، سمیه رفیعی، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، امیر توکلی رودی، عضو کمیسیون صنعت معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی و حسین شاهباز، مدیر دفتر طرح ملی لایه اوزن سازمان حفاظت محیط زیست حضور داشتند در این جلسه غلامپور، سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده دائم ایران در دفاتر سازمان ملل در کنیا بیانیه ایران را قرائت کرد در این بیانیه به برنامه های جاری آموزشی و تحقیقاتی مثل آموزش زنان اشاره شد. منبع: گل پیچ 1404/08/23 11:04:55 5.0 / 5 196 تگهای خبر: آموزش , حفاظ , سازمان حفاظت محیط زیست , محیط زیست این مطلب گل پیچ را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تفاهمنامه سه جانبه برای محافظت از گونه یوزپلنگ آسیایی به امضا رسید همکاری منابع طبیعی و محیط زیست در سمنان تقویت می شود حذف هندوانه چاره نیست الگوی کشت باید اصلاح گردد برنامه روزشمار هفته ملی محیط زیست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این پست گل پیچ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۱