حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی بیست و دوی بهمن به گزارش گل پیچ، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی 22بهمن حضور یافت. به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و تعدادی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست در راهپیمایی چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار اقشار مختلف مردم حضور بهم رساندند. 1404/11/26 09:54:59 5.0 / 5 97 تگهای خبر: حفاظ , سازمان حفاظت محیط زیست , محیط زیست این مطلب گل پیچ را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تفاهمنامه سه جانبه برای محافظت از گونه یوزپلنگ آسیایی به امضا رسید حذف هندوانه چاره نیست الگوی کشت باید اصلاح گردد ثبت کلنی های جوجه آوری فلامینگوی بزرگ در تالاب های بختگان و مهارلو چشم هوشمند بر بمو پارک ملی فارس به دوربین های حفاظتی پیشرفته مجهز شد نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این پست گل پیچ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳