گل پیچ GolPich

هوای تهران سالم می باشد، بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت

هوای تهران سالم می باشد، بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت گل پیچ: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای تهران از بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت اطلاع داد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۱۹ اردیبهشت) است و در بعضی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۲ متر بر ثانیه و بارش باران انتظار می رود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه هوای سالم طی فردا (۲۰ اردیبهشت) كمابیش تداوم خواهد داشت، خاطرنشان كرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد شدید از سمت نواحی غربی- جنوب غربی و بارش پراكنده و خفیف پیش بینی می گردد.

شهبازی اضافه كرد: انتظار می رود تا فردا (۲۰ اردیبهشت) شرایط كیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد، همینطور دما تا روز آینده كاهش نسبی خواهد یافت.

وی در انتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با شاخص میانگین ۹۰ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار داشت: كیفیت هوای هم اكنون پایتخت هم با شاخص میانگین ۷۰ همچنان در شرایط سالم می باشد.




1397/02/19
13:27:43
5.0 / 5
4451
تگهای خبر: باد , بارش , كیفیت , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل