گل پیچ GolPich

بارش پراكنده باران در پنج استان كشور

بارش پراكنده باران در پنج استان كشور گل پیچ: مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: بر مبنای تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز (۱۳ شهریور) در ساعات بعد ازظهر برای برخی نقاط ارتفاعات استان مازندران، ارتفاعات البرز شرقی در استان های گلستان، سمنان، مناطق شمالی استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراكنده پیش بینی می گردد.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: طی امروز (۱۳ شهریورماه) در بعضی نقاط نیمه شمالی استان فارس در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر و رگبار پراكنده، همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می گردد.

مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه طی فردا (۱۴ شهریور) در ارتفاعات البرز شرقی در استان های مازندران، گلستان و سمنان بارش پراكنده باران پیش بینی می شود، خاطرنشان كرد: در این روز در بعضی نقاط شرق استان فارس و غرب استان كرمان رگبار پراكنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

به گفته وظیفه از فردا (۱۴ شهریور) تا آخر هفته دما هوا در نوار شمالی كشور به صورت نسبی افزایش می یابد.

وی در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۱۴ شهریور) صاف با حداقل و حداكثر دمای ۲۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۱۵ شهریور) هم صاف با حداقل و حداكثر دمای ۲۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.




1397/06/13
16:44:19
5.0 / 5
5001
تگهای خبر: باد , بارش , دما , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل