گل پیچ GolPich
معاون حمل و نقل و ترافیك شهردار تهران:

نوسازی هر اتوبوس با ارز ثانویه ۱۴ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد

نوسازی هر اتوبوس با ارز ثانویه ۱۴ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد گل پیچ: تهران- معاون حمل و نقل و ترافیك شهردار تهران اظهار داشت: نوسازی هر اتوبوس با ارز ثانویه ۱۴ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد و برای تحقق آن باید یارانه دولتی پرداخت گردد.



به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، محسن پورسیدآقایی ظهر شنبه در جلسه كارگروه كاهش آلودگی هوای استان تهران طی سخنانی با اشاره به سهم تهران برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اظهار داشت: ارز تخصیص یافته برای نوسازی ناوگان مربوط به اتوبوس های گازسوز شهری نیست و فقط شامل كشنده ها و كامیون ها است.
معاون حمل و نقل و ترافیك شهردار تهران با بیان این كه تخصیص ارز برای نوسازی كامیون های بین شهری است، اظهار داشت: این ارز شامل كامیون های درون شهری نشده است.
وی افزود: در حالیكه لازم است، كامیون های درون شهری هم شامل این طرح شوند.
معاون حمل و نقل و ترافیك شهردار تهران افزود: تامین اتوبوس با ارز ثانویه نیاز به حدود یك میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای هر اتوبوس دارد.
پور سیدآقایی اظهار داشت: از آن جا كه امكان افزایش قیمت بلیت در حمل و نقل شهری برای بازگشت سرمایه وجود ندارد، نیاز است، تا پرداخت یارانه دولت محقق شود و همینطور ارز اختصاصی به حمل و نقل عمومی همچون كالاهای اساسی در نظر گرفته شود.
بر اساس این گزارش، در ادامه این جلسه مبحث گزارش جایگزینی خودروهای تجاری از جانب سازمان صنعت معدن و تجارت در دستور كار قرار گرفت، كه طبق گزارش عرضه شده ۴۰ هزار و ۴۲۶ دستگاه انواع خودروهای تجاری سنگین با اعتبار یك میلیارد و ۵۱۴ میلیون یورو در كشور جایگزین شده است.

1397/06/17
18:54:02
5.0 / 5
5109
تگهای خبر: آلودگی , دستگاه , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل