در اعتراض به روند تازه اداره كل محیط زیست گلستان مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا كرد گل پیچ: احمد دباغیان مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان كه ۱۰ سال این سمت را برعهده داشت ازسمت خود استعفاكرد. جوابیه نویسی برای رسانه ها و شكایت از خبرنگاران بخشی ازروند مدیریت تازه این اداره كل بود. به گزارش گل پیچ به نقل از مهر احمد دباغیان مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان همزمان با نشست خبری امیر عبدوس مدیركل محیط زیست استان استعفایش را اعلام نمود. دباغیان ظهر روز گذشته با بیان كه در روند تازه «نمی توانم كار كنم» پشت تریبون رفت و بعد از ۱۰ سال فعالیت در روابط عمومی، رسما از سمت خود كناره گیری كرد. با آمدن عبدوس به گلستان، جوابیه نویسی برای رسانه ها و شكایت از خبرنگاران به یكی از مهم ترین اقدامات محیط زیست تبدیل گشته است. آخرین شكایت مدیركل حفاظت محیط زیست گلستان ضد الهه موسوی خبرنگار محیط زیست طرح شد. این خبرنگار در گزارشی نسبت به «عدم رعایت استانداردهای قانونی در موافقت با راه اندازی فاز دوم واحد استحصال ید» ابراز نگرانی و از عدم پاسخگویی مدیركل حفاظت محیط زیست انتقاد نمود. در این گزارش به آلودگی رادیواكتیو پساب این واحد صنعتی و خطرات ناشی از آن اشاره شده بود كه نخست با جوابیه تند مدیركل و سپس شكایت وی روبرو شد. 1397/07/02 16:01:46 5.0 / 5 4714 تگهای خبر: آلودگی , استاندارد , محیط زیست این مطلب گل پیچ را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تفاهمنامه سه جانبه برای محافظت از گونه یوزپلنگ آسیایی به امضا رسید حذف هندوانه چاره نیست الگوی کشت باید اصلاح گردد انتشار ۵۳ هزار تن CO2 به دنبال حمله به انبار نفت کرج برنامه روزشمار هفته ملی محیط زیست نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این پست گل پیچ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۴