گل پیچ GolPich

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس به گزارش گل پیچ مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش غلظت آلاینده ها در هوای تهران طی امروز (۱۰ دی ماه) از قرار گرفتن هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: بر مبنای پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا با كاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۰ دی) نسبت به روز گذشته تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با اشاره به اینكه به تدریج طی فردا (۱۱ دی) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می شود، خاطرنشان كرد: در این روز بیشتر ساعات همراه با وزش باد موثر از سمت نواحی غربی - جنوب غربی پیش بینی می گردد.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران دمای هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی با اشاره به اینكه بر مبنای نتایج پیش بینی كیفیت هوا، به تدریج طی امروز (۱۰ دی) بر غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق افزوده می شود، اظهار داشت: انتظار می رود تا فردا (۱۱ دی) وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب بخصوص برای گروه های حساس قرار گیرد.

وی در انتها با اشاره به اینكه كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ بامداد امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار نمود: كیفیت هوای الان هم با میانگین ۱۰۷ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.




1397/10/10
14:41:39
5.0 / 5
4612
تگهای خبر: باد , دما , كنترل , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل