جمع آوری دو واحد آلاینده در غرب استان تهران به گزارش گل پیچ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار اظهار داشت: دو واحد آلاینده غیرمجاز در محدوده شهریار كه با ایجاد آلایندگی سبب تهدید مقابل سلامت مردم و تخریب محیط زیست شده بودند، جمع آوری و تعطیل شدند. به گزارش گل پیچ به نقل از ایسنا، شیدا اکار اضافه کرد: طی بررسی شکایات واصله در حوزه استحفاظی شهرستان شهریار، یک واحد غیرمجاز فعال در زمینه جمع آوری ضایعات و بازیافت و یک واحد تولید ذغال شناسایی شدند که بعد از ابلاغ اخطاریه قانونی به متصدی واحدها در خصوص توقف و تعطیلی فعالیت آلاینده خود در آخر مهلت داده شده این واحدها تعطیل و جمع آوری شدند. وی با اشاره به اینکه این کارگاه ها به سبب غیر مجاز بودن و عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی در فعالیت خود منجر به آلودگی هوا و خاک و شکایات مردمی شده بودند، اشاره کرد: سلامت مردم و محیط از اولویت های محیط زیست است و کارهایی که این دو را به مخاطره بیندازد مجاز به ادامه کار نیستند. بنابر اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، اکار در آخر اظهار نمود: انتظار می رود صاحبان واحدهای تولیدی صنعتی پیش از آغاز به فعالیت خود ضمن ستاندن مجوزهای لازم ملاحظات زیست محیطی را در فعالیت خود رعایت و اجرا کنند تا با مشکلات بعدی مواجه نشوند. منبع: golpich.ir 1399/05/31 12:15:46 5.0 / 5 2145 تگهای خبر: آلودگی , حفاظ , خاك , زیست محیطی این مطلب گل پیچ را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هشدار به پایتخت نشینان تفاهمنامه سه جانبه برای محافظت از گونه یوزپلنگ آسیایی به امضا رسید حذف هندوانه چاره نیست الگوی کشت باید اصلاح گردد انتشار ۵۳ هزار تن CO2 به دنبال حمله به انبار نفت کرج نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این پست گل پیچ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۸ بعلاوه ۳