گل پیچ GolPich
ذرات معلق فراتر از حد مجاز

هوای ناسالم در اراك

هوای ناسالم در اراك گل پیچ: مدیركل حفاظت محیط زیست استان مركزی اظهار داشت غلظت ذرات معلق هوای اراك در روز بیستم شهریورماه بیش از حد استاندارد بوده و هوای این شهر برای پنجمین روز متوالی در وضعیت ناسالم می باشد.



سعید محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شاخص كیفیت هوای شهر اراك  ۱۰۳ بود كه بیانگر وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس است.
مدیركل حفاظت محیط زیست استان مركزی افزود: میزان غلظت ذرات معلق كمتر از ۲.۵میكرون در هوای اراك، صبح روز دوشنبه بیستم شهریورماه نیز، ۳۸میكروگرم بر مترمكعب اندازه گیری شد كه فراتر از حد حدمجاز است.
وی بیان كرد: حد استاندارد میزان غلظت ذرات معلق كمتر از ۲.۵میكرون در هوا، ۳۵میكروگرم بر مترمكعب بوده، بنابراین طی روز جاری وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس در شهر اراك اعلام می شود.
محمودی خاطرنشان ساخت: شهر اراك در شهریورماه جاری شش روز را با آلودگی و شرایط هوای ناسالم پشت سر گذاشته و امروز هفتمین روز آلوده شهر اراك در شهریورماه است.
وی ادامه داد: كیفیت نامناسب هوا و وضعیت ناسالم برای گروه های حساس، شرایطی است كه برای كودكان، زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان زیان بار بوده و این افراد به جز موارد ضروری باید از رفت و آمد در محیط شهری و مناطق پرتردد خودداری كنند.
مدیركل حفاظت محیط زیست استان مركزی با اشاره به شمار روزهای ناسالم هوای شهر اراك در سال ۹۵ تصریح كرد: شهر اراك طی سال گذشته، ۱۰۵روز آلودگی و هوای ناسالم را پشت سر گذاشت كه از مجموع این روزها، یكصد روز در وضعیت هوای ناسالم برای گروه های حساس و پنج روز نیز در شرایط ناسالم برای تمام گروه های جمعیتی قرار داشته است.
 

1396/06/20
15:21:36
5.0 / 5
5553
تگهای خبر: هوا , آلودگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل