گل پیچ GolPich
هواشناسی پیش بینی كرد:

بارندگی به كرمانشاه می رود

بارندگی به كرمانشاه می رود به گزارش گل پیچ در روز یكشنبه در دامنه های زاگرس و تا حدی شمال غرب وبه تدریج بخش هایی ازمركز كشور ودرسواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرزبارش باران پیش بینی می گردد.



به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در بیشترمناطق صنعتی و پرجمعیت وكلانشهرهایی مثل تهران، كرج، قم، قزوین، اراك، اصفهان، اهواز، تبریز و ارومیه افزایش غلظت آلاینده های جوی و آسمانی غبار آلود را شاهد خواهیم بود.
برای امروز احتمال وقوع بارشهای خیلی خفیف و پراكنده در بعضی نقاط سواحل غربی دریای خزر به خصوص استان گیلان، برخی نقاط استان اردبیل و با احتمال خیلی ضعیف در بعضی مناطق استان هرمزگان احتمال بارش های خیلی خفیف و پراكنده وجود دارد.
برای دو روز آینده افزایش محسوس دما بین ۴تا۸درجه را در بخش های شمالی كشور بخصوص اردبیل و گیلان پیش بینی می گردد كه همراه با وزش باد شدید جنوبی خواهد بود. در روز یكشنبه به تدریج با ورود و نفوذ سامانه بارشی به بخش های غربی كشورمان درنیمه غربی كشور بارندگی خواهیم داشت.
طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی، در روز یكشنبه در بخش های وسیعی از نیمه غربی به خصوص غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس و تا حدی شمال غرب و به تدریج بخش هایی از مركز كشور و درسواحل غربی دریای خزر و دامنه های البرز بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد لحظه ای پیش بینی می گردد. از روز دوشنبه و طی روز سه شنبه این سامانه بارشی در مناطق غربی كشورتقویت و بر شدت و میزان بارندگی ها افزوده می گردد.
شدت بارش ها برای روزهای دوشنبه و سه شنبه برای دو استان كرمانشاه و ایلام پیش بینی می گردد. شدت بارش ها به حدی است كه در بعضی نقاط استانهای یادشده به آب گرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها هم منجر می گردد. با عنایت به كاهش نسبی دما در مناطق غربی در ارتفاعات این استانها و هم در ارتفاعات زاگرس و البرز و ارتفاعات شمال غرب كشور بارش برف دور از انتظار نیست.
 

1396/08/26
19:40:31
5.0 / 5
4832
تگهای خبر: آب , باد , دما , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل