گل پیچ GolPich

پیش بینی آبگرفتگی معابر در غرب و جنوب كشور

پیش بینی آبگرفتگی معابر در غرب و جنوب كشور گل پیچ: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دربرخی استان های غربی و جنوبی كشور آگهی داد.



به گزارش گل پیچ به نقل از ایسنا در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: «با توجه به پیش بینی بارش شدید باران گاهی با رعد و برق فردا (۲۳ آبان ماه) در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، كهگیلویه و بویراحمد، شمال غرب و غرب فارس، جنوب غرب لرستان، شمال بوشهر و جنوب اصفهان و پنجشنبه (۲۴ آبان ماه ) در استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، كهگیلویه و بویراحمد، شمال و غرب فارس، جنوب اصفهان، جنوب ایلام، جنوب لرستان و شمال بوشهر آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها پیش بینی میگردد.

از بعداز ظهر فردا و پس فردا (۲۳ و ۲۴ آبان ماه) در ارتفاعات البرز و زاگرس شامل ارتفاعات شمال غرب خوزستان، كهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب غرب لرستان بارش برف و مه پیش بینی میگردد بدین سبب اختلال در تردد در جاده ها و گردنه های كوهستانی منتهی به آنها با احتمال بسیار سبب كندی یا اختلال در ترافیك جاده ای این مناطق میگردد.
از این رو سفارش میگردد برای كاهش خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم اتخاذ شود.»

به گزارش گل پیچ به نقل از ایسنا سازمان هواشناسی همین طور با صدور اطلاعیه ای آورده است: «امروز (۲۲ آبان ماه) به جهت وزش باد شدید، شرق خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج پیش بینی میگردد و ارتفاع موج به حدود یك تا یك و نیم متر خواهد رسید.

با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به كشورروزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (۲۳ تا ۲۵ آبان ماه) در مناطق غربی خلیج فارس افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد وبرق و افزایش ارتفاع موج از یك و نیم متر تا دو متر پیش بینی میگردد.

از این رو سفارش میگردد طی این مدت احتیاط لازم در تردد شناورهای سبك به عمل آید و از شنا كردن در سواحل و به كارگیری قایق های تفریحی و سبك جلوگیری شود.»




1397/08/22
21:46:52
5.0 / 5
4413
تگهای خبر: آب , باد , بارش , تردد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل