گل پیچ GolPich
سازمان هواشناسی اعلام كرد؛

افزایش دمای هوا در شمال، بارش برف و باران در شمال غرب

افزایش دمای هوا در شمال، بارش برف و باران در شمال غرب به گزارش گل پیچ سازمان هواشناسی اعلام نموده از امروز تا پنج شنبه در نوار شمالی كشور دمای هوا افزایش می یابد و روز چهارشنبه و پنج شنبه در بعضی مناطق كشور برف خواهد بارید.



مدیر كل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی كشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام نمود: امروز و فردا در اغلب مناطق كشور جوی آرام حاكم خواهد بود. از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به جهت افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی پیش بینی می گردد.
احد وظیفه اضافه كرد: از امروز تا ظهر پنج شنبه وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و اردبیل و افزایش نسبی دما در استان های واقع در نوار شمالی كشور رخ خواهد داد كه بیشترین افزایش دما به میزان ۵ تا ۸ درجه در استان های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی شده است.
وی افزود: فردا چهارشنبه در غرب آذربایجان غربی و روز پنج شنبه در بعضی نقاط آذربایجان های شرقی و غربی، غرب كردستان، شمال زنجان بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید و در نقاط كوهستانی و سردسیر، بارش برف پیش بینی می گردد.
به گفته وی نواحی مركزی و شرقی دریای خزر و دریای عمان هم امروز مواج است.
هوای تهران امروز و فردا صاف، همراه با غبار محلی پیش بینی شده و بیشترین و كمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

1397/09/21
15:28:11
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: باد , بارش , دما , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل