گل پیچ GolPich

كیفیت هوای پایتخت تا جمعه بهتر می گردد

كیفیت هوای پایتخت تا جمعه بهتر می گردد گل پیچ: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران ضمن اشاره به ناسالم بودن هوای پایتخت طی امروز (۲۹ آذرماه) اظهار داشت: انتظار می رود از بعدازظهر كاهش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق مشاهده شود و شرایط كیفی هوای پایتخت تا روز جمعه بهبود یابد.


حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت هوای پایتخت با اشاره به اینكه پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (پنجشنبه) است، اظهار نمود: در بعضی ساعات وزش باد با بزرگی بین ۳ تا ۴ متر برثانیه و در شبانگاه بارش پراكنده باران انتظار می رود.
وی با اشاره به اینكه این وضعیت جوی در روز جمعه همچنان ادامه خواهد شد، خاطرنشان كرد: برای برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی پیش بینی می گردد. همینطور دما تا روز پایانی هفته روند كاهشی خواهد داشت.
به قول مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران، برپایه نتایج پیش بینی كیفیت هوا، وضعیت كیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی روز جاری در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه های حساس خواهد بود و انتظار می رود از بعدازظهر كاهش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق مشاهده شود و شرایط كیفی هوای پایتخت تا روز جمعه بهبود یابد.



1397/09/30
14:14:26
5.0 / 5
4513
تگهای خبر: باد , بارش , دما , كنترل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل