پایتخت ۱۰ روز متوالی هوای پاك را تجربه نمود گل پیچ: شهر تهران برای دهمین روز متوالی هوای پاك را تجربه نمود. به گزارش گل پیچ به نقل از مهر، شركت كنترل كیفیت هوای تهران اعلام نمود میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر كمتر از ۲.۵ میكرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ بامداد امروز از ۳۶ به ۳۲ كاهش داشته است. در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر كمتر از ۱۰ میكرون از ۲۵ به ۴۱ و آلاینده منوكسیدكربن باز از ۱۳ به ۱۹ افزایش یافته است. بر این اساس ایستگاه های پارك شكوفه (منطقه ۱۴) با شاخص ۶۶، فرمانداری شهرری (منطقه ۲۰) با شاخص ۶۲ و دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴) با شاخص ۵۰ مناطق با وضعیت كیفی هوای سالم محسوب می شوند. پاك ترین كیفیت هوا برای شهرداری منطقه ۴ با شاخص ۱۴، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۱۵ و مسعودیه (منطقه ۱۵) با شاخص ۱۹ شمرده می شود. 1398/01/14 23:29:19 5.0 / 5 5380 تگهای خبر: شهرداری , كنترل , كیفیت , كیفیت هوا این مطلب گل پیچ را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هواشناسی تهران اطلاعیه داد خطرناک ترین شهر ایران طی شبانه روز گذشته هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد شاخص آلودگی هوا بازهم قابل قبول نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این پست گل پیچ نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۲ بعلاوه ۳