گل پیچ GolPich

ركوردزنی سیلاب های بهاری آمریكا در سال ۲۰۱۹

ركوردزنی سیلاب های بهاری آمریكا در سال ۲۰۱۹ به گزارش گل پیچ سازمان ملی هواشناسی ایالات متحده آمریكا، سیلاب های زیادی را برای سال ۲۰۱۹ پیش بینی كرده كه این سیلاب ها تا آخر بهار ادامه و در دو سوم از ایالات متحده رخ خواهد داد و صدمه های زیادی هم به همراه دارد.



به گزارش گل پیچ به نقل از ایسنا به نقل از اینهبیتت، هم اكنون خیلی از رودخانه ها و دریاچه های آمریكا در بالاترین سطح خود قرار دارند و احتمال سیل در چند ماه آینده افزایش خواهد یافت. احتمال بروز این مشكلات در رودخانه های میسوری، سرخ شمالی، می سی سی پی، كمبرلند و حوضه رودخانه تنسی و رودخانه اوهایو است.

اد كلارك از مركز ملی آب NOAA اظهار نمود: این سیلاب های فصلی تابحال بی سابقه بوده است و جان بیشتر از ۲۰۰ میلیون نفر در معرض خطر قرار دارد.

وقوع سیل در این ماه حدود سه میلیارد دلار در آسیا خسارت بوجود آورده و این رقم در حال افزایش می باشد. سیلاب ها به دلیل بارش برف زیاد در زمستان و بارندگی های بسیار در اوایل بهار بوجود آمده اند.

به دلیل بارش فراوان باران در فصل بهار و عدم قابلیت زمین برای جذب، سیل های ویرانگر بوجود آمده است و متاسفانه هیچ كس نمی تواند از بروز این سیلاب ها پیشگیری كند.

این سازمان اعلام نمود: این وضعیت طی چند ماه آینده شدیدتر هم خواهد شد و پیش بینی می شود كه بارندگی ها باعث ذوب برف ها و سیل شود.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، ۲۰۰ میلیون آمریكایی در معرض خطر سیل قرار دارند كه این میزان حدود ۶۰ درصد كل جمعیت ایالات متحده آمریكا است.

آژانس ماموریت های اضطراری فدرال (FEMA) به مردم سفارش می كند كه مطمئن شوند بیمه مناسب برای پوشش خسارات ناشی از سیل را دارند چون بیمه معمولی منازل صدمه های سیل را پوشش نمی دهد و باید به صورت جداگانه منزل را برای سیل بیمه كنند.

همچنین به علت وقوع سیلاب ها هشدارهای مقامات مربوطه را جدی بگیرند و اقدامات لازم را انجام دهند.



1398/01/17
15:04:43
5.0 / 5
5064
تگهای خبر: آب , بارش , بارندگی , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
گل پیچ - GolPich
golpich.ir - حقوق مادی و معنوی سایت گل پیچ محفوظ است

گل پیچ

فروش دسته گل و سبد گل